Da bi postali dio tanga, kandidati moraju posjedovati iste kvalitete. Svi zaposlenici tanga tečno govore najmanje tri jezika te posjeduju neposredno iskustvo života u pojedinim stranim zemljama tvoreći tako dinamičan, višejezičan tim koji se lako prilagođava u cilju pružanja korisničke podrške diljem svijeta. Na poslovnoj razini fokusirani smo na kvalitetu svoje usluge, podižući zato svoje standarde na visoku razinu. Kao jedinstvena tvrtka u regiji, tango je vodeći hrvatski izvoznik usluge kontakt centra za 2011. i 2012. godinu! (Prema FINA-i).
Misija
Pružiti uslugu višejezičnog kontakt centra visoke kvalitete u više različitih industrija s naglaskom na profesionalizam, komunikaciju, timski rad i održivost.
Vizija
Biti vodeći višejezični kontakt centar u našoj struci, usredotočeni na pružanje izvrsne usluge našim klijentima.
Pružiti idealno radno mjesto za profesionalce na kojem komunikacija, jezični izazovi i različitost doprinose osobnom zadovoljstvu.
Postići navedeno na održiv način.
Tipični ugovori o razini usluge
Na 80% svih dolaznih poziva odgovoreno u 40 sekundi…
Na 90% svih dolaznih e-mailova odgovoreno u roku od 24 sata…
„Žurne“ reakcije: 99% unutar vremenskog okvira od 5 minuta…
Trenutna pokrivenost
Engleski jezik
Hrvatski jezik
Svakodnevno od 8,00 do 21,00
Njemački jezik
Od ponedjeljka do petka od 08 do 21,00; vikendom od 9,00 do 17,00
Talijanski jezik
Svakodnevno od 9,00 do 21,00
Svi ostali jezici
pokrivamo lokalno radno vrijeme ovisno o zemlji za koju radimo
Profil tvrtke
Osnovana: 2004
Vlasnik: Richard Riley
Glavna djelatnost: Kontakt centar
Zaposlenici: 25+ zaposlenih na puno radno vrijeme,10+ radnika na nepuno radno vrijeme
Kapacitet: 100+ radnih jedinica
Odnos voditelj - agent: voditelj projekta / agent omjer 1:5
Cijena agentske minute: 4,5 HRK
Posebne cijene moguće su na zahtjev