U procesu stvaranja prepoznatljivog branda, vaše poslovno putovanje je često divno, a ujedno je i prepuno izazova i teških odluka. Neki poduzetnici se fokusiraju na profit, neki na širenje posla, a neki se najviše posvećuju svojim potrošačima. Jedan od prioriteta svakog poduzetnika mora biti zadovoljstvo potrošača/klijenata koji se onda iznova vraćaju vašem brandu.
Kako biste svojim potrošačima pružili odgovarajući korisničku podršku možete organizirati vlastitu, internu službu za korisnike, što često rezultira značajnim troškovima u poslovanju, također možete angažirati vanjskog suradnika koji će biti odgovoran za korisničku službu. U posljednjih nekoliko desetljeća zabilježen je veliki porast zahtjeva za pružanjem korisničke podrške preko vanjskih suradnika – outsourcing. Diljem svijeta, poduzeća imaju sve veću potrebu prepustiti odgovornost za korisničku podršku vodećim vanjskim suradnicima, specijaliziranim upravo za ovo područje poslovanja. Rezultat prepoznavanja ove potrebe je porast broja kompanija koje se bave isključivo pružanjem korisničke podrške kao vanjski suradnici.
Mnoge tvrtke koje se bave pružanjem korisničke podrške na ranije opisani način, pružaju efikasnu uslugu tehničke i korisničke podrške te uslugu info linije za nekoliko klijenata istovremeno. Ovakav vanjski suradnik posjeduje vlastitu, najmoderniju infrastrukturu i tehnologiju uz tim iskusnih, predanih i stručno osposobljenih djelatnika, spremnih u potpunosti se posvetiti vašim poslovnim zahtjevima i potrebama.
Prednosti suradnje s vanjskim suradnicima pri pružanju korisničke podrške:
- Na raspolaganju imate stručnjake
- Poticanje profitabilnosti vašeg posla
- Usredotočenost na širenje vašeg poslovanja
Kako biste svojim potrošačima pružili besprijekorno korisničko iskustvo pri susretu s vašim brandom, iznimno je važno da na raspolaganju imate tim stručnjaka. Suradnjom s tvrtkom specijaliziranom za korisničku podršku dobivate profesionalan tim vrijednih i iskusnih pojedinaca s ključnim vještinama za brigu o potrebama korisnika.
Jedan od očitih ciljeva bilo kakvog poslovnog pothvata u pružanju usluga vašim korisnicima je zasigurno profitabilnost. Kada korisničku službu prepustite vanjskim suradnicima, vaši zaposlenici mogu se fokusirati na svoje ključne zadatke u poslovnom procesu. Usredotočenost i posvećenost vaših djelatnika na segmente posla za koje su istinski stručnjaci će nesumnjivo dovesti do profitabilnosti. Samim time neće biti potrebno ulagati vrijeme i novac u internu organizaciju korisničke službe, već se možete usredotočiti na dio poslovanja koji zahtjeva više sredstava iz vašeg budžeta. Na ovaj način vaše poslovanje postiže dugoročno unosne rezultate. Ako se ipak odlučite otvoriti službu za korisnike unutar svoje tvrtke, imajte na umu da ćete barem dio financijskih i ljudskih resursa morati izdvojiti za organizaciju i održavanje korisničke službe.
Prepuštanjem brige o korisničkoj podršci vanjskim suradnicima, nakon inicijalnih dogovora, uz minimalna ulaganja, još jedno područje vašeg poslovanja će uspješno biti unaprijeđeno.
Na taj način možete se usredotočiti na samu bit vlastitog poslovanja te u začetku spriječiti ili riješiti potencijalne probleme u vlastitoj tvrtki. Također vam se otvara mogućnost širenja poslovanja na druge sektore tržišta.
Ukratko, postoje brojne prednosti pri suradnji s tvrtkama specijaliziranim za korisničku podršku. Bilo da se želite više posvetiti ključnom poslovanju svoje tvrtke ili želite na raspolaganju imati stručnjake s područja korisničke podrške, odluka o angažmanu vanjskih suradnika u segmentu korisničke podrške je dobra investicija koja vašem poslovanju omogućava kreativnu plovidbu punim jedrima naprijed, prema uspjehu!
Javite nam se i saznajte kako tango može pomoći vašim poslovnim potrebama.